Wydział Inwestycji
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt z Urzędem
Naczelnik Wydziału – Wincenty Bartnicki: tel. 25 759 87 59, e-mail:
Zadania:
Wydział Inwestycji wykonuje zadania w zakresie udzielania zamówień publicznych, przygotowania i prowadzenia inwestycji
Do zadań Wydziału należy:
- zapewnianie pomocy powiatowym jednostkom organizacyjnym w zakresie udzielania zamówień publicznych,
- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych na rzecz powiatowych jednostek organizacyjnych w przypadkach określonych przez Zarząd Powiatu,
- organizowanie i przeprowadzanie przetargów dla zadań finansowanych z budżetu powiatu i zlecanych bezpośrednio przez Zarząd Powiatu w tym:
- przygotowywanie dokumentacji i jej kompletowanie,
- przygotowywanie zarządzeń w sprawie powoływania komisji przetargowej,
- ogłaszanie przetargów i wyników przetargów,
- prowadzenie rejestru udzielonych zamówień,
- przeprowadzanie zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez Wydziały Starostwa,
- przygotowywanie umów z wykonawcami /dostawcami/ wyłonionymi w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- przygotowywanie sprawozdań oraz informacji z zakresu udzielonych zamówień,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z planowaniem nowych inwestycji oraz opracowywanie planów rzeczowo-finansowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych,
- przygotowywanie pod względem merytorycznym niezbędnych dokumentów związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem dotacji z funduszy unijnych, budżetu państwa, pożyczek i kredytów oraz innych środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych na zadania inwestycyjne i remonty,
- załatwianie wszelkich spraw związanych z opracowaniem dokumentacji technicznej i uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wstępne sprawdzanie dokumentacji dla zadań realizowanych przez Starostwo,
- prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem inspektora nadzoru oraz protokolarne przekazywanie kierownikowi budowy placu budowy oraz kompletu dokumentacji projektowej,
- sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem, pozwoleniem na budowę, umową oraz innymi obowiązującymi przepisami i zasadami, a także jakości wykonywanych robót,
- w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych przeprowadzanie pełnej procedury zlecania tych robót zgodnie z przepisami prawa, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych,
- rozwiązywanie wszelkich problemów natury technicznej i formalno-prawnej powstałych w fazie realizacji inwestycji lub remontów,
- organizowanie odbiorów końcowych i zapewnianie udziału w nich przedstawicieli organów, których opinia o odebranym obiekcie jest wymagana,
- kontrola kosztów realizacji inwestycji do momentu przekazania ich do eksploatacji wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji powykonawczej,
- przeprowadzanie odbioru ostatecznego,
- prowadzenie ewidencji wniesionych wadiów oraz przekazywanie informacji Wydziałowi Finansowemu o terminach ich zwolnienia,
- prowadzenie rejestru kwot wnoszonych z tytułu należytego wykonania umów i przekazywanie informacji Wydziałowi Finansowemu odnośnie terminów ich zwolnienia do wypłaty w częściach możliwych po dokonaniu odbioru końcowego,
- przyjmowanie i kontrola wpływających faktur za roboty budowlane, usługi, dostawy bądź zakupy ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność warunków płatności z postanowieniami umów,
- przekazywanie do Wydziału Finansowego dokumentów stanowiących podstawę dokonania zapłaty za wykonane roboty, z ewentualnymi dyspozycjami dotyczącymi potrąceń: kar umownych, zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- przygotowanie dokumentów stanowiących podstawę do wpisania do ewidencji mienia powiatu zakończonej inwestycji,
- koordynowanie i nadzór, w imieniu Zarządu Powiatu nad realizacją inwestycji powiatowych,
- podejmowanie działań w celu pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji powiatowych,
- koordynacja realizacji zadań wynikających z Planu Rozwoju Lokalnego.
Osoba odpowiedzialna za treść:Administrator SP MińskOstatnia aktualizacja: 24 / 11 / 2016Administrator SP MińskOpublikowano: 24 / 11 / 2016Historia zmian
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt z Urzędem