Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt z Urzędem
Powiatowy Rzecznik Konsumentów – dr Izabela Wesołowska
Siedziba Rzecznika: ul. Przemysłowa 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel. 25 759 27 13 wew. 107 oraz 409, http://powiatminski.pl, e-mail: , e-mail:
Godziny pracy:
- poniedziałek - godz. 9.00 - 15.00
- wtorek - godz. 8.00 - 14.00
- czwartek - godz. 8.00 - 14.00
Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje zadania powiatu w zakresie ochrony praw konsumentów, tym :
- zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów praw miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumenckich,
- wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów,
- prowadzenie edukacji konsumenckiej,
- współdziałanie z Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
- wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych,
Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów wspiera ustawowe zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów, w szczególności przez:
- udzielanie porad prawnych w zakresie ochrony interesów konsumentów;
- obsługę kancelaryjną Powiatowego Rzecznika Konsumentów;
- przyjmowanie, weryfikowanie i przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia sprawy;
- przygotowywanie wystąpień do przedsiębiorców i innych pism Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
Do pobrania:
- Informacja Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim
- UOKiK: vademecum konsumenta
- UOKiK: zakupy przez internet
- Upoważnie bankowe
- Wniosek do rzecznika
- Wzór odsąpienia od umowy
- Wzór reklamacji towaru
Sprawozdania z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
- Sprawozdanie Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za rok 2019
- Sprawozdanie Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za rok 2018
- Sprawozdanie Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za rok 2017
- Sprawozdanie Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za rok 2016
- Sprawozdanie Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za rok 2015
- Sprawozdanie Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za rok 2014
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za 2013r.
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za 2012r.
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za 2011r.
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za 2010r.
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za 2009r.
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za 2008r.
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za 2007r.
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za 2006r.
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za 2005r.
- Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Mińsku Mazowieckim za 2004r.
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt z Urzędem