Koordynator ds. dostępności
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt z Urzędem
Komunikat w sprawie wyznaczenia osoby pełniącej funkcję Koordynatora do spraw dostępności
W związku z obowiązkiem nałożonym na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Starosta Miński wyznaczył Koordynatora ds. dostępności. Funkcję tę powierzono Panu Januszowi Zdzieborskiemu – Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mińsku Mazowieckim.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim oraz powiatowe jednostki organizacyjne;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim oraz powiatowe jednostki organizacyjne;
- monitorowaniem działalności Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności: Pan Janusz Zdzieborski – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mińsku Mazowieckim
adres do korespondencji: ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki
telefon: 25 756 40 26
e-mail:
Zarządzenie Starosty Mińskiego Nr 78/20 z dnia 16 września 2020 r..
Ustawa o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt z Urzędem