Obsługa interesantów
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt z Urzędem
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu Drogowego
Sprawy w wydziale załatwisz po pobraniu biletu z biletomatu lub po dokonaniu rezerwacji internetowej.
Uwaga: Rezerwacja przez Internet dotyczy spraw z zakresu rejestracji, przerejestrowania pojazdów. Pozostałe sprawy takie jak odbiór dowodu rejestracyjnego, wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na kolejne wpisy, zawiadomienie o nabyciu/zbyciu pojazdu, wyrejestrowanie pojazdu, wpisanie /wykreślenie adnotacji urzędowych HAK, GAZ, VAT, TAXI, L, wtórnik dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, tablic (tablicy), dodatkowa tablica rejestracyjna, wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych, zmiana rodzaju, zwrot zatrzymanego dowodu rejestracyjnego, wydanie zaświadczenia itp. załatwisz po pobraniu biletu z biletomatu.
Zachęcamy do Internetowego umawiania wizyt w Wydziale Komunikacji i Transportu Drogowego.
Nie trać czasu, system rezerwacji elektronicznej umożliwia umówienie wizyty w dogodnym dla Ciebie terminie.
Możesz to zrobić:
Do Wydział Komunikacji i Transportu Drogowego w Mińsku Mazowieckim pod adresem https://bezkolejki.eu/spminskmaz/
Do Referatu Komunikacji w Sulejówku pod adresem https://bezkolejki.eu/spsulejowek/
Pamiętaj jedna wizyta = jedna sprawa.
Jeśli kalendarz wizyt nie wyświetla dostępnych terminów oznacza to, że wszystkie możliwe terminy wizyt w najbliższym tygodniu są już zajęte. Kolejne wolne terminy wizyt będą dostępne następnego dnia. Terminy wizyt są udostępniane automatycznie w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i niedzielę od godz. 8.00.
PRZYPOMINAMY
W celu sprawnej obsługi przyjdź na umówioną wizytę punktualnie, jeżeli to możliwe
z wypełnionym wnioskiem. Odpowiednie formularze można pobrać z naszej strony internetowej http://bip.powiatminski.pl/strona-252-wydzial_komunikacji_i_transportu.html
Warto także przeczytać opis procedury. Można się z niego dowiedzieć jakie dokumenty
i załączniki są wymagane dla załatwienia danej sprawy dostępne pod adresem http://bip.powiatminski.pl/strona-252-wydzial_komunikacji_i_transportu.html
Rezerwacja przez Internet
Rezerwując wizytę, wybierz odpowiednią grupę spraw, a następnie zaznacz miesiąc, dzień
i godzinę planowanej wizyty. Po wypełnieniu wszystkich pól i wybraniu przycisku "rezerwuj wizytę" wyświetli się potwierdzenie rezerwacji. Otrzymasz 6 cyfrowy kod, który należy zachować do weryfikacji wizyty.
W dniu wizyty przybądź do urzędu 10 min. przed planowaną wizytą, pobierz bilet wpisując
6 cyfrowy kod na monitorze dotykowym automatu biletowego. Nieodebranie biletu przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji.
Udaj się na poczekalnię i oczekuj na wezwanie przydzielonego numeru, który zostanie wyświetlony na monitorze ( dodatkowo numer zostanie wywołany przez głośnik)
Przy rezerwacji wizyty musisz podać adres email. Dane zbierane są w celu weryfikacji rezerwacji terminu wizyty (dane nie są przekazywane innym podmiotom). Podanie danych jest dobrowolne, przy czym odmowa ich podania uniemożliwia skorzystanie z niniejszej usługi.
Jeżeli rezygnujesz z wizyty odwołaj ją, ktoś inny skorzysta.
Pobranie biletu z biletomatu
Po wejściu do budynku:
Zapoznaj się z grupami spraw, które możesz załatwić
Pobierz bilet przyporządkowany do danej grupy spraw
Udaj się na poczekalnię i oczekuj na wezwanie przydzielonego numeru, który zostanie wyświetlony na monitorze ( dodatkowo numer zostanie wywołany przez głośnik)
Liczba wydawanych biletów uzależniona jest od stanu osobowego pracowników a co się z tym wiąże stanowisk czynnych do obsługi. Na bilecie podana jest informacja dotycząca liczby osób oczekujących w kolejce do danej grupy spraw, numer biletu, data i czas pobrania biletu.
Na stronie https://bezkolejki.eu/spminskmaz/QueueStatus możesz sprawdzić aktualny stan kolejki
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt z Urzędem